Shop Mobile More Submit  Join Login

Would you date a PornStar? :confused: 

59%
568 deviants said Yeah, why not? The world gonna end in a few days anyway :horny:
22%
208 deviants said Does she/he comes with a side of tacos? :icontaco-plz:
14%
136 deviants said Meh! :shifty:
5%
43 deviants said No way! I want to be a virgin till marriage :pray:

Devious Comments

:iconrichardsodan:
RichardSodan Featured By Owner Feb 23, 2013  Hobbyist Digital Artist
if don't have STD, why not?
Reply
:iconlilithrealm:
LilithRealm Featured By Owner Jan 9, 2013  Professional General Artist
mmm.. Why not?! but you have to be so rich to afford them, above all thing, porn stars loves money that's why they are in that business..
Reply
:icondeathsam:
Deathsam Featured By Owner Dec 19, 2012
i would love one for sure not for erotic stuff but cause they are women and most of the times beautiful women!!
Reply
:iconborrowed-time:
borrowed-time Featured By Owner Dec 10, 2012
aside from being pornstars, they're also normal people. however, if i get to hold maria ozawa or sasha grey for even ten seconds i can peacefully meet cthulhu with a smile :joy:
Reply
:iconsodacan:
sodacan Featured By Owner Dec 6, 2012  Hobbyist Digital Artist
I asked my wife and she said I can't.
Reply
:iconarchsider:
Archsider Featured By Owner Sep 2, 2014  Hobbyist General Artist
lol
Reply
:iconsodacan:
sodacan Featured By Owner Sep 5, 2014  Hobbyist Digital Artist
Well, I figured I should ask. This is one of those things you just don't assume.
Reply
:iconarchsider:
Archsider Featured By Owner Sep 6, 2014  Hobbyist General Artist
true true ~ these are somethings that dared not be assumed
Reply
:icongreendalek:
greendalek Featured By Owner Nov 27, 2012  Professional Traditional Artist
Oh HELL yes. As a friend, as a friend-with-benefits, as a lover, as a casual fling, as a Discreet Rendezvous, or even as a Serious Relationship(TM). Wouldn't put me off in the slightest.
Reply
:iconrguerns:
rguerns Featured By Owner Nov 25, 2012
Date? Certainly. I can think of more than a few women that I wouldn't mind spending some quality time with.
Reply
:icon3dcandyland:
3DCandyland Featured By Owner Nov 23, 2012
Hell yeah!! The only thing is the beautiful Chanel Preston would ever go for a guy like myself. I mean, she's the definition of a WOMAN
Reply
:icon3dcandyland:
3DCandyland Featured By Owner Nov 23, 2012
Plus, I do respect any woman who is her own breadwinner
Reply
:iconmavartworx:
mavartworx Featured By Owner Nov 21, 2012  Professional General Artist
Does she MAKE Taco's? :rofl:

Hmm . . . let me think, uh . . . well . . .

YEAH ARE YOU NUTS!!!???

Angela White, Lana Ivans, Katerina Hart, Micky Bells, September Carrino, Michelle Monoghan.
It will never happen (almost happened twice), but I like what LordNobbleHeart said :).

I'm stuck just drawing Pin-Ups and Erotica. I just hope to meet a sweet cute woman again :).
Reply
:iconoimonkey:
OiMonkey Featured By Owner Nov 21, 2012  Hobbyist General Artist
I suppose the real question for me would be "Why would a porn star date me?" LOL. Can't even find a regular date for myself, so what makes me think a porn star would be any different :laughing:.
Reply
:iconanimalu99:
animalu99 Featured By Owner Nov 21, 2012
ok naw about your question, ill say: " yes, why nat? What shes doing it's not my business, shes a normall human like all of us but she likes *** more then some of us..."
Reply
:iconshinshinchin:
shinshinchin Featured By Owner Nov 20, 2012  Hobbyist Photographer
i would be dating her i mean she's a human too and she's normal except to her job *only my opinion*, but if she acts normal or she has the thoughts of my ideal girl! i would definitely ask her for another date =P to know more about her =)
Reply
:iconeralartroom:
EralArtRoom Featured By Owner Nov 19, 2012
No me gustarķa salir con un actor porno :/ Me gustarķa ser amiga de una y acosarla con 3 millones de preguntas :XD:
Reply
:icon3dpinup:
3dpinup Featured By Owner Nov 18, 2012
I have dated several. Several were fairly famous. Real nice. I highly recommend it. It's easier than you might think.
Reply
:icontexaswerewolf:
Texaswerewolf Featured By Owner Nov 18, 2012  Professional General Artist
I have a few adult film star friends and they are absolutly wonderful people! Dating them would be interesting but i think they would prefer a nice quiet dinner at home.
Reply
:iconmavartworx:
mavartworx Featured By Owner Nov 22, 2012  Professional General Artist
Uh . . .
Well I'll be happy to oblige :) Brunette please :faint:
Reply
:icontain669:
tain669 Featured By Owner Nov 18, 2012
Well.YES......If you must know...silly artist person you..
Reply
:iconthebookof:
Thebookof Featured By Owner Nov 18, 2012
Yea why not? I'm a Seventeen years old dude that has never so much as kissed a woman, and for all I know the world could end in a few weeks, I have everything to gain and on very important thing to loose. If you know what I mean 😉
Reply
:iconwinterwolfe6:
WinterWolfe6 Featured By Owner Nov 18, 2012  Student Artist
Well would be a change I guess. It's intriguing and sounds fun. :la:
Reply
:iconzephyr-z:
Zephyr-Z Featured By Owner Nov 18, 2012  Hobbyist Photographer
Date a Pornstar? Meh, I would marry a pornstar!
Reply
:iconstickrazor:
stickrazor Featured By Owner Nov 18, 2012
ooooo chick and Tacco SOLD
Reply
:iconvanillagui:
vanillaGui Featured By Owner Nov 18, 2012  Hobbyist General Artist
I have trouble finding a normal girl, imagine a porn star XD
Oh but why the fuck not.
Reply
:icon2012reaper:
2012ReapeR Featured By Owner Nov 18, 2012  Student Digital Artist
you lack an answer "HELL YEAH I WOULD!"
Reply
:icon6-qubed:
6-Qubed Featured By Owner Nov 18, 2012
Truthfully, I wouldn't mind a girl who knew what she's doing. (Fuck this "saving themselves" shit, I want a girl who practiced.)

Also because my own experience is fairly limited, so this way at least one of us would know what they were doing.
Reply
:iconcore-point:
Core-Point Featured By Owner Nov 18, 2012
Yeah I'd probably date her, and even fall in love with her if that's what she wanted... but in the back of my mind, I'd always have that.. "She's better at everything in sex, and am I really satisfying her? " kinda mindset...

It's also a career that brings a lot of baggage with it, and with the internet, everyone can know everything... sooo

I would date her, but it would have to be damn well serious..
Reply
:iconarmando-huerta:
Armando-Huerta Featured By Owner Nov 18, 2012  Professional Traditional Artist
Would you date her even without the side of tacos :icontaco-plz: ?

That's thought question :chew:
Reply
:iconcore-point:
Core-Point Featured By Owner Nov 19, 2012
LoL, I just don't get this taco joke..
Reply
:iconspambusta:
SpamBusta Featured By Owner Nov 18, 2012
With a promise of tacos, you'll be able to get me to do just about anything.. Anything..
Reply
:iconarmando-huerta:
Armando-Huerta Featured By Owner Nov 18, 2012  Professional Traditional Artist
:lol:
Reply
:iconelitekruemel:
Elitekruemel Featured By Owner Nov 18, 2012
where is the answer: HELL YEAH!! I'll love her for the rest of my f'n life
Reply
:iconlordnobleheart:
LordNobleheart Featured By Owner Nov 17, 2012  Hobbyist General Artist
Dating a porn star does have it's novelty and perks (of course problems too), but at the end of the day, they are people like you and me and if I'm dating a porn star, I'm dating the person not the star.
Reply
:iconarmando-huerta:
Armando-Huerta Featured By Owner Nov 18, 2012  Professional Traditional Artist
Omg I almost cry with your statement :happycry: but that's very true ;)
Reply
:iconlordnobleheart:
LordNobleheart Featured By Owner Nov 18, 2012  Hobbyist General Artist
Wow, I didn't expect that, my friend, but I'm happy that my words impacted you. I just wish it was more common for people to say those words too.
Reply
:iconwetwork777:
wetwork777 Featured By Owner Nov 17, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Been there, done that :/
Reply
:iconrandysiplon:
RandySiplon Featured By Owner Nov 17, 2012  Professional Traditional Artist
You should replace tacos with twinkies.
Reply
:iconarmando-huerta:
Armando-Huerta Featured By Owner Nov 18, 2012  Professional Traditional Artist
HOSTESS NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!

No Twinkies, No life :cries:

Kill me now! :gun::faint:
Reply
:iconrandysiplon:
RandySiplon Featured By Owner Nov 18, 2012  Professional Traditional Artist
HA! :D
Reply
:iconstigmartyr762:
Stigmartyr762 Featured By Owner Nov 17, 2012  Hobbyist Artist
I've date two in the past.
Reply
:iconcluedog:
cluedog Featured By Owner Nov 17, 2012  Professional Traditional Artist
Without a doubt. :)
Reply
:iconionrayner:
ionrayner Featured By Owner Nov 17, 2012  Hobbyist General Artist
Huh, my answer is no, and the world will not end in 2012.
Reply
:iconthe2ndd:
The2ndD Featured By Owner Nov 17, 2012  Hobbyist Filmographer
I'm not sure if you'd count Ariel Rebel as a PornStar but I'd cuddle the shit out of her
Reply
:iconcrimsondenizen:
CrimsonDenizen Featured By Owner Nov 17, 2012  Hobbyist Traditional Artist
I see no problem here. I think some people think that all porn stars are dirty, which is far from true
Reply
:iconarmando-huerta:
Armando-Huerta Featured By Owner Nov 17, 2012  Professional Traditional Artist
Actually that's true. They take their hygiene seriously, it's part of their job. I can tell because I know many.
Reply
:iconcrimsondenizen:
CrimsonDenizen Featured By Owner Nov 17, 2012  Hobbyist Traditional Artist
I bet you do :P

I see no difference in dating a porn star, a stripper, or a bank clerk. People gotta get paid either way.
Reply
:iconbrother-jorges:
Brother-Jorges Featured By Owner Nov 17, 2012  Hobbyist Traditional Artist
yeah, sure
Reply
:iconmikezadopec:
MikeZadopec Featured By Owner Nov 17, 2012
O.K. I said yes I would date a porn star. But now the real question is if you would have a porn star as a friend.
MikeZ.
Reply
Add a Comment: